מערך שרות ומכירה

מקצוענות היא שם המשחק, כל עסק שואף להגדיל ולשבח את המכירה. לשפר ולטייב את רמת השירות על בסיס יומי. שיפור הביצועים בשני המוקדים הקריטיים האלו של העסק, יביאו כל ארגון להעלאת המחזור תוך שיפור הרווחיות באופן מהיר ואפקטיבי. שרות ומכירה שמגיעים מאמון במוצר, 'גאוות-יחידה' ורצון אמיתי להפוך עוד אנשים לחלק מהחוויה. יביאו איתם נכונות אמיתית בהכרת המוצר, תכונותיו, התאמתו לצרכיו הספציפים של הלקוח, דיבור בתועלות ... שאלת שאלות, שימוש בשפת גוף, הקשבה, יוזמה והמלצה וכן- גם טיפול בהתנגדויות... כל אלו יחד, יעזרו לנו להוציא לקוחות קונים, מרוצים ובעיקר – שגרירים טובים.

  • פיתוח מיומנויות שרות ומכירות לצוות ולהנהלה.
  • בקרה על איכות השירות ויצירת שפה שירותית ומכירתית ייחודית.
  • הצבת יעדי מכירה ורווח.
  • פיתוח מוצרים, שירותים חדשים, וחבילות יחודיות.
  • ניהול קשרי לקוחות – בניית מועדון לקוחות ותוכנית הטבות שנתית לשימור לקוחות.
  • הדרכה בנושא שימור לקוחות– יצירת לקוחות נאמנים.
  • טיפול בתלונות ובאי - שביעות רצון של לקוחות, תוך הפקת לקחים ונקודות לשיפור.
  • הנחייה בעבודה מול ארגונים ולקוחות עסקיים.
  • הפעלת לקוח סמוי והפקת מסקנות מתוצאות הביקורת.
  • אירוח VIP ומתן דוגמא אישית.