יסודות השרות

על אף שניתן להתייחס לשרות כמענה לצרכים הטכנים בטיפול בלקוחות, השאיפה שלנו היא לספק ללקוחות חוויה מעבר לצרכים ולציפיות שלהם במהלך חווית הגוף-נפש שלהם במרחב הספא.
טכניקת השרות מורכבת ממיומנויות רבות, כמו מענה טלפוני מקצועי ומחייך , תאום הטיפול , אירוח לבבי תקשורת צוותית והרמוניה ניהולית .
יחד עם זאת, חשוב שיהיה נדבך נוסף לשרות שמעבר לטכניקות הבסיסיות, נדבך שבלעדיו טכניקות השרות לא תספקנה.

יסודות השירות

ידע

נציגת שירות לקוחות וצוות המטפלים צריכים להכיר את כל האלמנטים המקצועיים בכל אחד ואחד מהטיפולים. זאת כדי למכור חבילה או טיפול בודד וכדי לעזור ללקוחות במידה ויש אלמנט מסויים בטיפול, שהם פחות אוהבים או רגישים אליו. צוות טוב מכיר את תפריט הטיפולים על כל רבדיו וחידושיו. צוות מצוין יכול לפתוח ללקוח אופקים חדשים וליצור עבורו הפתעה חדשה ומרגשת.

עיתוי

עיתוי הוא אלמנט חשוב במילוי צרכי הלקוח. שמירת קשר עין עם הלקוחות, מונעת המתנה מיותרת בשלבים השונים של השרות ומאפשרת לצפות מראש את צרכי הלקוח. צוות המבין טוב את הלקוח, יידע לספק את מה שהלקוח רוצה רגע לפני שהלקוח מבקש אותו. העיתוי הוא מרכיב בשרות אותו צריך ללמוד ויש להקפיד עליו בכל שלבי האירוח בספא .

יעילות

ארגון טוב של יומן הטיפולים ויום הפעילות, הכנה מראש ועבודה יעילה חוסכים זמן. כל אלה תורמים לזרימה קלה ונינוחה של העבודה ומקנים את אותה אווירה נינוחה לשירות אותו אנו נותנים וללקוח. הקפדה על טכניקות עבודה טובות יוסיפו לעבודה אפקטיבית.

עקביות

אנשים בוחרים באתרי ספא סציפים משלל סיבות וחוזרים לאותם אתרי ספא, בגלל שמצא חן בעיניהם המקום, מקצועיות הטיפול והשרות. עקביות היא דרך לשמור על לקוחות חוזרים.

גמישות

עלינו לדעת להתאים את עצמנו ללקוח ולא ההיפך. לקוחות מבקשים לעיתים בקשות יוצאות דופן כמו למשל-להשתמש בשמן מיוחד או להתחיל טיפול מאזור מסוים בגוף. גמישות במקומות הנכונים,יכולה להקנות ללקוח חוויה יותר מהנה ממה שציפה שיחווה