בניית מערך שיווק פרסום ויחסי ציבור

עכשיו כשיש לנו מוצר מנצח ואיכותי ביד. אנחנו רק רוצים שידעו עליו כמה שיותר ... שיחלקו איתנו את החוויה המדהימה . נכון, אומנם אנו בחברת אביב דר מאמינים גדולים בשיווק שנעשה מפה לאוזן. אך מודעים לכך שחלק בלתי נפרד מתהליך הפריצה של המותג לשוק, נובע מאסטרטגיה שיווקית ברורה, מתוכננת בקפידה לפרטי פרטים. כזו שמנהלת דיאלוג עם עונות השנה, תאריכים מיוחדים, חגיגות ואירועים. מבניית תוכנית פרסום ועד פיתוח שרותים מיוחדים, תקשורת קבועה עם חברי מועדון-הלקוחות ופיתוח תכנים-שיווקיים למדיה-האינטרנטית ונוכחות בולטת ברשתות- החברתיות. כל זאת בלי לשכוח את עבודת הקודש, של יחסי-ציבור טובים. מהם ניתן לקבל המלצה אמיתית וסיפור אותנטי של חוויה עיתונאית.

  • בניית תוכנית פרסום אסטרטגית, לפי קהל היעד ומיקומו הגאוגרפי של אתר הספא.
  • הגדלת היקף הצריכה של חבילות, טיפולים מיוחדים ומוצרי טיפוח ובריאות.
  • מיתוג ובניית שפה פרסומית.
  • עבודה מול משרד יחסי ציבור וחשיבה על חומרים ותכנים חדשים, לאייטמים לפי גאנט שנתי.
  • הכנת תכנים ל'ניוז לטר'.
  • שימור לקוחות ועבודה מול מועדון לקוחות.
  • בניית מערך שיווק אינטימי, תוך הכרות אישית עם הלקוחות.
  • פיתוח תכנים למדיה האינטרנטית- לעדכון אתר הספא ונוכחות ברשתות החברתיות - פייסבוק, טוויטר.