לקוח סמוי

אורח לרגע רואה כל פגע

שירות לקוח סמוי, מתאים לכל עסק בתחום הספא והאירוח שמעוניין לשפר או לשמר את השירות המצוין שבו. מטרת שירות לקוח סמוי היא להעריך באופן אנונימי ואובייקטיבי את חוויית השירות והמקצועיות בעסק. חווית השירות בתחום הספא והאירוח מתייחסת לכל האלמנטים המרכיבים חוויה זו וביניהם: שירות ומכירה פרונטאלית וטלפונית, אדיבות, נינוחות ואוירת המקום, ידע בתפריט הטיפולים ומגוון התכנים שאתר הספא מציע, מכירה תוספתית, טיפול נאות בפניות, תאום ההזמנה ביומן, מקצועיות הטיפול, נראות ניהולית במקום, נראות הצוות, סדר וניקיון במקום כולו ובחדרי המקלחות והחללים הרטובים בפרט ותפקוד ''תרשים הזרימה'' האופטימלי .
חב' אביב דר בונה לכל עסק שאלון ביקורת בהתאמה אישית העונה על צרכיו ונהליו ועל פיו היא בוחנת את חוויית השירות ומקצועיות הצוות.
הביקורות הסמויות מבוצעות על ידי מבקרים מנוסים ומודרכים, שמגיעים לביקור בעסק כלקוח רגיל, בתיאום רגיל מראש.
עם סיום האירוח, המבקרים ממלאים שאלון המקיף את כל הקטגוריות המתייחסות לחוויית השירות ומקצועיות הצוות.
השאלון עובר לידי חברת אביב דר, מנותח ומעובד על ידיה לדו''ח מנהל תמציתי הכולל פירוט מילולי של כל קטגוריה וציון משוקלל. הדו''ח מועבר ללקוח תוך 48 שעות מיום הביקור.
חברת אביב דר מעניקה ללקוחותיה ייעוץ והדרכות בעקבות מסקנות הביקורות.
אחת לרבעון, מבצעת חברת אביב דר פגישת סיכום תקופה של הביקורות הסמויות ונותנת המלצות להמשך.

יתרונות שירות לקוח סמוי

  • שמירה על סטנדרטיזציה במתן השירות.
  • זיהוי נקודות התורפה בעסק.
  • הגברת מודעות העובדים לנהלים, למיומנויות ולמקצועיות המצופים מהם.
  • מהווה כלי אפקטיבי להדרכת עובדים.
  • שמירה על מתח חיובי בקרב העובדים ושיפור השירות.
  • כלי בקרה למדידת הקטגוריות בחוויות הלקוח לאורך זמן.
  • אכיפת היושר והמקצועיות של העובדים.