בניית תוכן איכותי

גיבוש הזהות היחודית של אתר הספא ויצירת מגוון שירותים יעודיים בהתאם. החל מבניית תפריט הטיפולים וכלה בהקמת מערך הסדנאות והפעילויות - הם שיוצרים הזדהות עמוקה עם המותג ומושכים את קהל הלקוחות לבחור להקדיש את הזמן לעצמם דווקא באתר ספא מסויים. לכן חשוב לפתח, לברור ולהתאים את התכנים לאופי ולשפת המקום.

  • בדיקת היתכנות של קונספט וכדאיות כלכלית.
  • בניית מגוון השרותים הכוללים, שמתחם הספא מציע.
  • בניית מערך טיפולי הגוף והקוסמטיקה השונים.
  • פיתוח תכנים למערך החוגים, הסדנאות וההרצאות.
  • בניית מערך השיעורים הפרטיים, פגישות האבחון והיעוץ האישי