שונה בולט וממוקד - חד ומיוחד

בסביבה תחרותית, חייבים להשיג בידול שימנע בלבול. צריך לבחור קהלי יעד מדויקים ולפנות אליהם ישירות. לזהות צורך ולהציע פתרון מפתיע. עוד בשלב התכנון של הקמת אתר ספא, נקדיש זמן ומחשבה ליצירת הנבדלות שלו משאר השוק. כי הרי בשביל להעלות אותו על המפה, זה לא יכול להיות ''סתם עוד ספא ... '' האם יהיה זה ווטצ'ו ספא, חמאם ספא, מקווה ספא, ספא לנשים בלבד או אולי לגברים, מדיקל ספא, מניקור פדיקור ספא או אולי בכלל אורגניק ספא או דאנס ספא?! כעת נותר לפתח טיפולים, מתקנים, תכשירים, פעילויות, התמחויות וחבילות ייחודיות וחדשניות. למלא אותם בתכנים ו'לארוז' אותם בעטיפה אטרקטיבית. במסר אקזוטי ובניחוח קסום. ארגון שבוחר אג'נדה אהודה שמעוררת תהודה (בין אם היא ירוקה, פמניסטית, משמרת את ערכי היהדות) בתכניו-במסריו-ובפעולותיו ומשכיל לפצח את הנוסחה-לשוני מיוחד ורלוונטי. הוא זה שקוטף את פירות ההצלחה לאורך שנים. מהלכים מנצחים שכאלה, דורשים אסטרטגיה, בנויה לתלפיות. כזאת שמעבר לרעיון המקורי, היא מבוססת ואיתנה. יש להוציא אותה לפועל בתבונה. ללמד את האנשים במערכת, לדעת לדבר אותה פנימה והחוצה. לייצר פרסום שובה עין ולדאוג להפיץ אותו במדיה הנכונה. להפעיל מערך יחסי-ציבור שיזום דיונים, אירועים, כתבות ופנלים עם ברי-סמכה. להזמין מובילי דעה וידוענים, שהתקשורת תגלה בהם ענין. ללכת בקו שנקבע, אך להיות ערוכים ומוכנים להגיב לשינויים בשוק-בזמן אמת. השפה הגרפית והמילולית, המקומות בהם המותג מופיע, שתופי-הפעולה, המבצעים, הפעלת מועדון הלקוחות, היוזמה, ההתחדשות, השמירה על ערכי המותג- הם-הם שמקנים לו, את אישיותו הייחודית. ככה מכירים אותו, ככה אוהבים אותו, ככה גם רוצים וקונים אותו.