רכישות חד פעמיות ושוטפות ובקרת מלאי

לניהול ההוצאות השפעה מהותית, על תפקוד הספא והרווחיות הנגזרת ממנו. לכן חשוב לערוך תכנון דקדקני ולהקדיש מחשבה מבעוד מועד; ברכישות החד פעמיות והשוטפות של הציוד והמוצרים השונים. יש למצוא את הספקים המתאימים ביותר, מכל הבחינות- החל מאיכות המוצרים, רמת השרות (אחריות, תיקונים, אמינות), מהירות האספקה וכמובן המחירים הכי משתלמים.

ניהול הזמנות שוטפות ובקרת מלאי, הופכים לשפה ניהולית ברורה בעסק מתוקן – ייעול וחיסכון הינן מילים מוכרות לצוות מגובש ש''שריר'' האחראיות האישית מפותח אצלו .לנושא מוקדשת תשומת לב ודוגמא אישית מכל אחד ואחת בארגון.

רכש

  • תכנון ואומדן מוקדם ומדוקדק, של הציוד הקבוע והמתכלה.
  • איתור וטיוב ספקים.
  • ניהול משא ומתן, השוואת מחירים ואיכות מוצרים.
  • חתימה על הסכמי התקשרות עם ספקים.
  • אומדן נכון של צריכת החומרים, ביחס לכמות הטיפולים.
  • בדיקת עלות מול תועלת.
  • יעוץ ברכישה מבוקרת ונבונה של ציוד חד פעמי כגון: ציוד לחדרי טיפולים, עזרים וחומרים לטיפולים, חומרים לחללים רטובים כמו ג'קוזי, סאונה וחמאם.

מלאי

  • הנחייה לשמירה ובקרה שוטפת על רמות מלאי.
  • בקרה על קבלת הסחורה מספקים, בדיקת איכותה, רישומה ומיונה.
  • הנחייה בביצוע ספירות מלאי חודשיות.
  • בקרה על טיוב איכות האחסון.